2023. június 22., csütörtök

Nemrég indult…

 


 

Nemrég kezdődött, csak most indult a rajt,
épphogy lábam alatt tudom a talajt.
S a tempó már lassul, kifelé tartok,
távolodnak el a megtartó partok… 

Nemrég indult, most kezdődött az élet.
S ki tudja, meddig tart, s hogyan ér véget…
Ember nem tudja, ez mélységes titok.
Mint a halkan ringó, selymes nárciszok… 

Még csak most kezdődött, és milyen régen…
Átmentem viharokon, jégverésen.
Hittem a jóban, hittem az igazban,
harcoltam sokszor… s többnyire kikaptam… 

Mégsem fáj. Mellettem bár tengernyi gaz,
mégis, aki féltve vigyáz rám – igaz… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretetbe zárva

Valódi képmás

  Lehettem volna annyi minden. Selyemfodor egy tarka ingen, üvegcipő egy női lábon, kacajt fakasztó gyermekálom,  kisbetű az ékezet alatt,...