2023. augusztus 10., csütörtök

Főszereplő vagyok...

 

Főszereplő vagyok,
a saját filmemé.
A kockák rajta vannak egy égi pendrive-on,
és bármi is kerül rá, nem bánom.
Nem emészt hiány vagy bűntudat,
hisz próbálom járni a szűk utat.
Van, amit rosszul csinálok,
és ilyenkor annyit mondok: bocsánat.
Valaki meghallgat, megbocsát
és nem ütöm meg a bokámat…
Tudom, hogy szeretve vagyok
így is, tökéletlenül.
És tökéletes vagyok… ott, legbelül… 

Főszereplő vagyok,
a saját filmemé.
Életem minden eseménye benne van.
Nem vész el egyetlen szál hajam,
sem egyetlen pillanat.
S aki megnézi, egyáltalán
nem unatkozik a film alatt.
A vége felirat nem kerül rá sosem,
mert nincs vége.
A halál után nem lesz éles cezúra,
mert akkor is,
ugyanúgy támaszkodom az Úrra. 

Hogy mikor lesz a bemutató, nem tudom,
mert most még nyers, vágatlan.
De azt tudom:
Jézussal meghaltam,
és fel is támadtam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretetbe zárva

Valódi képmás

  Lehettem volna annyi minden. Selyemfodor egy tarka ingen, üvegcipő egy női lábon, kacajt fakasztó gyermekálom,  kisbetű az ékezet alatt,...