2023. június 21., szerda

Hitem

 


 

Amikor rájöttem, hogy Isten szeret,
madarat lehetett volna fogatni velem.
Aztán elmondták, hogy
mit nem szabad és mit lehet,
így lettem szabad madárból fogoly.
Milyen örömhír az, aminek hallatán
nincs az arcokon mosoly…
Ma már nem törvényből élek,
mert enyém a kegyelem.
Az Atya mindent nekem adott,
Jézus a kenyerem,
a valódi égi manna.
Sosem kárhoztat és
magamra sosem hagyna. 

Lesz majd egy álom, amelyből
egy másik világban ébredek.
Nem lesz siralom,
nem lesznek jéghegyek.
S akkor, mintegy mély
álomból ébredve,
átmegyek az életből…
az életbe…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretetbe zárva

Valódi képmás

  Lehettem volna annyi minden. Selyemfodor egy tarka ingen, üvegcipő egy női lábon, kacajt fakasztó gyermekálom,  kisbetű az ékezet alatt,...